lördag 23 mars 2013

Lördagen den 23 Mars 2013

Hej på er!
Länge sen sist, blir inte många ord denna gång med däremot lite bilder!
Jag ser fram emot när snön är helt bort och det börjar sprudla ur marken, till dess får man ta in grenar och handla lökar i affären!
Stora dottern har hjälp mig hur man gör collage bilder så kul :)
Detta är en av mina vår favoriter!
 Hjärtkransen jag fick i Julklapp blev så fin med ägg och fjädrar!
En Ägg gömma som jag fick av min Mormor för snart 40 år sedan, jag är nog gladare för den nu, än när jag fick den kan tilläggas! 


Hej på er, så syns vi en annan dag!


MVH

Ulrika

4 kommentarer:

  1. Jättefina collage, du har satt ihop
    bilderna så fint. Och hönan gillar jag
    mycket.
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej, det ser bra ut!

    OKI

    SvaraRadera
  3. Så kul att höra ifrån dig! Vilka fina påskbilder!

    Nej, det blir ingen flytt - vi bor ju egentligen riktigt bra här!

    Ha det bra! // Ingela

    SvaraRadera
  4. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvaraRadera