onsdag 9 februari 2011

Onsdagen den 9:e Februari 2011

Onsdag igen, endast två dagar kvar till helg igen. Idag har vi haft riktigt vår väder, sol och lite värme men till natten ska det bli minus igen.
PipLarsson han har förträngt det här med vår, tycker det är bäst att ligga inne och inte göra något! 
Sover så gott, med frambenen i kors!

Tänk så gott att vara katt!



Har fått lite mer energi hemma, hittade några gamla fasettslipade glas och jag tycker det är så fint när ljuset faller på dem och sprider strålar i rummet!

Ett Tradera fynd, silver skedar med rosor.

Tack Nicole för iden med kakfatet!

Ha en bra vecka på er!
MVH

Ulrika

 

6 kommentarer:

  1. Imorgon ska det bli snö här, då tror jag jag gör som PipLarsson sover med benen i kors hela dagen...fniss. Så söt han är din kisse.
    Jättefint med glasen och sakerna på våningsfatet, det var en bra idé.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Så söt han är!

    kakfatet gillar jag verkligen! Får man fråga var det är inhandlat?

    Ha det bra! //

    SvaraRadera
  3. Tack goa du för din kommentar. Jättekul att du är med i utlottningen, så fin länk du har gjort. Dina lotter ligger i korgen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Katten här är inte så pigg på att gå ut heller.
    Din Piplarsson ser ut att må finfint.
    Har faktiskt ett likadant kakfat som du,fast mitt är ljusblått.
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hej Ulrika
    Jo du klickar bara på "add your link"
    sedan fyller du i ......
    å sedan länkas du till en sida där du väljer bild..
    Välkommen :)
    Håkan

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder!
    Så trevligt att jag kunde bidra med lite inspiration ;). Jag hade i min tur lånat idén av en annan bloggvän...
    PipLarsson-det var ett fyndigt namn ;). Hos oss har det blivit jättekallt igen, så helst skulle man vilja göra som PipLarsson och stanna inne i värmen.

    Kram, Nicole

    SvaraRadera