lördag 29 januari 2011

Lördagen den 29:e Januari 2011

Svisch sa det, sen var detta vecka nästan tillända.
Idag är det pyssel dag, en av mina bästa vänner Sarah kommer hit och vi ska skapa i massor!
Bland annat ska vi ge oss på stryka på bilder, säkert har ni gjort det men för mig blir det nytt, tycker det finns en del roliga saker man kan göra, ni får se i morgon!





Jag hittade en tjej på nätet som gör så fina tryck, som hon säljer via sin nätbutik www.villasolnas.se, det var snabbt och enkelt att handla av henne, jag länkar i sidan till hennes butik.
Hoppas att ni alla får en trevlig Lördags kväll!

MVH

Ulrika

3 kommentarer:

  1. Åh, det skall bli roligt att få se vad ni gjort! Har inte själv strukit på någon bild än men har funderat på det ett antal gånger. Det gäller att komma till skott också. Skall kolla in den webshopen du nämner.
    Hoppas att ni har en trevlig lördag ihop!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig gjort det heller, men har sett så fina bilder. Jag är jättedålig på och pyssla, fast målar gör jag ju om det räknas till pyssel. Ska bli kul och se vad ni hittar på.
    Ha en mysig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Fint namn på bloggen :)
    Kanske lite Partysugen??
    missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Välkommen att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera