söndag 21 november 2010

Söndagen den 21:e November

Hej på er, ännu en vecka till ända!
I fredag fick vi snö och det var så fint igår, på kvällen när jag skulle till stallet var det ju ljust, man såg vad man gick, sen vaknade jag i morse och allt var bara brun lera igen. Kan inte säga annat än att jag nog längtar till minus grader och snö, detta mörker är jag trött på.
Idag har vi varit på öppethus på äldsta dotterns skola, dans och musikal i Lund. Fått höra skönsång och sett massor med dans, personligen har jag lite svårt för balett, men det ser jäkligt jobbigt ut. Men det bästa med hela resan till Lund var en liten gårdsbutik utanför stan, Lovisa på Landet, gud vad saker de hade, gammalt och nytt, massor med Madonnor, änglar, zink och allt man vill ha. Denna butik kan jag verkligen rekommendera, ska se om jag kan länka till dem.

Jag hoppas att ni får en bra vecka så hörs vi!

MVH

Ulrika

2 kommentarer:

  1. Fint med kaffekopparna under glaskupan!
    Butiken du har besökt låter jättespännande! Gårdsbutikerna är oftast de bästa!

    Trevlig vecka!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  2. Gomorron
    Du kan få lite snö av oss..hihi, här vräkte det ner igår. Såg knappt vägen när jag körde hem från jobbet. Den butiken har jag hört talas om, kan tänka mig hur mycket fint det fanns. Jättefint med glassaker i fönstret.
    Ha det gott
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera