fredag 24 december 2010

Julafton 2010

God Jul på er alla, jag hoppas att ni alla får en riktigt underbar jul!
Här hemma är vi klara för Kalle Anka och glögg, tack vara det underbara snövädret sitter gästerna fast på andra sidan Sverige, men vägarna ska vara bättre i morgon, så då får vi har Julafton igen!

Vi hörs senare, här kommer lite mera bilder från Julen hos mig!


Jag älskar glas fåglar, detta är nog ett av mina bästa fynd i år, 4 st för 25:- på JYSK!





Här kommer han som väntar på Tomten mest, det är något som luktar gott i Julklappssäcken tycker han!



Vår lilla Pip Larsson


Många Julkramar
Ulrika

2 kommentarer:

  1. God Jul till Dig också!

    Idag har vi vår Julafton, barnen och min bror kommer och det blir julklappsutdelning - härligt!

    SvaraRadera
  2. Pip Larsson var en söt katt, hoppas det var godsaker i hans paket. Och hoppas dina gäster tog sig fram i snövädret.
    Ha nu en fin vecka, årets sista
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera