lördag 18 december 2010

Lördagen den 18 December 2010

Nu är det bara sex dagar kvar till Julafton och till och med jag börjar få lite Julstämning här hemma, har bestämt mig för att inte stressa i år, räcker att det är stressigt på jobbet.

Julen kommer ju att komma än då, som alla säger, men lite mysigt vill man att det ska vara här inne.Julgranen ska vi ta in i eftermiddag, det blir en lite mindre i år. Jag gillar annars Disney granar som sambon kallar dem, tjocka täta och runda, får möblera om för att få in dem i vårt lilla hus. Men i år blir det något annat, bilder kommer senare.


Inga gran planter har jag hittat heller utan det blev tall skott i år, luktar juligt det också. Jag har sån tur att det kommer massor med tall skott på sommarstugetomten, så de är lagligt knyckta! I kväll ska vi ha goda vänner på besök, då blir det Julklappsspel, god mat (hoppas jag) och mycke trivsel. 

 
Ha nu en trevlig lördags kväll och ta det lugnt i trafiken.

MVH
Ulrika

2 kommentarer:

  1. Å så mycket gott godis på din bricka! Tallpantan är så söt den också. Jag gillar också täta och fina Disneygranar, men den gran vi fick tag på i år uppfyller tyvärr inte de kriterierna ;).

    Trevlig vecka!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  2. Så klart det blev god mat! Tack för en mysig kväll i pyntat, stämningsfullt hus, kram Sarah

    SvaraRadera