onsdag 22 december 2010

Onsdagen den 22:e December 2010

Dan före, dan före Dopparedagen det måste vara idag!
Bara några få Julklappar kvar som jag vet vad det ska bli, lite sista städning och stekning av revben, sen tror jag jag är klar för Julafton.
Idag på morgonen var det -23 grader när jag kom ut, det var kallt!



Man kan undra vem av döttrarna som fryser om en handen och var den andra vanten är! Trodde det endast var när de var små som man knöt fast vantarna!


Här kommer lite bilder från vår vintriga trädgård!


Vi hörs igen innan Jul!

MVH
Ulrika

6 kommentarer:

  1. Halloj!
    Ja,den vill jag jättegärna ha om du har tid.
    Trädgården är ju så vacker i vinterskrud,fina bilder du har tagit.
    Ska försöka göra det mesta klart i kväll,hoppas kunna njuta lite i morgon.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Mmmmm då får man kanske smaka revben i morgon?? ;-)

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt god jul, vännen! I morgon ska jag oxå försöka få till lite av din fina julkänsla. Idag struntade jag i det och red ut i knarrsnön istället ;)

    SvaraRadera
  4. Vilken härligt julig header du har. Och jättefina vinterbilder, man ser hur kallt det är.
    Önskar dig en riktigt GOD JUL
    Julkram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra vinterbilder! Här är det lika kallt som hos er.

    Jag vill passa på att önska dig en riktigt skön och avkopplande jul!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  6. God Jul på er, hoppas ni får en fridfull helg!

    SvaraRadera