måndag 20 december 2010

Måndagen den 20:de december 2010

Äntligen, nu är det bara fyra dagar kvar till Julafton, mesta julmaten in köpt, nästan alla Julklappar klara, jul grannen klädd och snö ute, med löfte om mera snö! Tror det blir en underbar Jul!


Bättre bild kommer senare, men den är i alla fall klädd och jag är nöjd!

Sen har jag varit ute på jakt (inte på djur), jag såg i en annan blogg helt underbara värmeljusstakar och dessa ville jag ha. Detta var inte lätt, men till slut fanns de närmare än jag trodde, brukar vara så, men kolla så underbara de är!



 Nu är det dags att slå in lite julklappar, jag hoppas att jag hinner med lite mera julbilder senare i veckan, och ni alla som läser, ta det lugnt och njut!

Till sist vill jag bara visa mina favorit tomtar som tagit plats i matsalen och väntar på gröten!



MVH
Ulrika

2 kommentarer:

  1. Hej Ulrika!
    Låter som du har allt under kontroll till jul.
    Här är jag nästan i fas också.
    Har du hittat dom fina ljuslyktorna,det har inte jag.Såg dom också någonstans och blev helt betagen i dom.Var köpte du dom?
    Ha en finfin vecka.
    kram Anette

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Åh,jaa,du får hemskt gärna kolla om de har kvar
    ljuslyktor.Gärna tre,som du har:)
    Kram Anette

    SvaraRadera